یک هفته شد

عشقم مهران ررررررررفت

یک هفته شد

نفسم

امشب یک هفته شد نبودت اما من هنوز باور ندارم که تو نیستی

امشب برات قران خوندم مث همیشه.تا اروم بشم و بهت ثواب برسه.

وقتی دیدم سوره بقره 50 صفحه هست نظر کردم تا برات بخونم.وچند صفحه شو خوندم

عشقم وقتی قران میخونم واقعا اروم میشم

امشب بدجور هواتو کردم

بابا مارو برد تو شهر بچرخونه.منم یاد تمام خاطرات نازمون افتادم.

باخودم گفتم محاله مهرانم از لحظات با من بودن پشیمون شده باشه

راستی بدجور اعتقادم به اخرت زیاد شده

خیلی حساس شدم.همم واس خاطر اینه که بتونم تو اخرت بهت برسم و گناهام زیاد نباشه

مهرانم

دوستت داررررررررررررررررررررررررررررررررررم

عاشقتم روانی

اوهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم

برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید
نام:  ThuE1.gif
مشاهده: 1932
حجم:  32.0 کیلو بایت



+ نوشته شده در  چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:,ساعت 23:5  توسط دخترکی ساده